Späť

Navijak Shimano Ultegra 14000 XTE

Shimano®
Navijak Shimano Ultegra 14000 XTE

Označenie: AA0033

Úplne nová Ultegra XTE s mohutným surfovým výkonom a kapacitou, ktorá je určená na ďaleké nahadzovanie a pritom je vhodná pre celú škálu kaprových prútov v dĺžkach 366 až 396 cm. Navijak je vybavený všetkými najnovšími systémami a patentmi Shimano, čo z neh... Celý popis

Výrobca: Shimano® Potrebujete poradiť? +420604994440

Cena: 195,350 €

Pôvodná cena: 225,000 €

Ušetríte: 29,650 € (-13%)

Podobné produkty

Špecifikácia

Počet guličkových ložisiek 4
Počet valčekových ložisiek 1
Typ ložisiek 2x shielded AR-B + 2x SSS
Typ ložiska v rolničke klzné ložisko
Prevod 4,3 : 1
Systém pokládky vlasca dvojrýchlostná oscilácia
Hmotnost´ 600 g
Návin na jedno otočenie kľučky 103 cm
Brzda predná
Typ brzdy instant drag
Cievka cold forget aluminium
Náhradná cievka cold forget aluminium
Kapacita cievky 0,35 mm / 550 m
Vnútorná výška cievky 37 mm
Priemer cievky 76 mm
Typ kľučky jednoduchá kovová skrutkovacia
Telo navijáku CI4+
Maximálne nastavenie brzdy 20 kg
Dĺžka navijáku transportná 165 mm
Výška navijáku transportná 165 mm
Šírka navijáku transportná 110 mm
Dĺžka patky navijaka 66 mm
Šírka pätky navijáku 14 mm

Popis produktu

Úplne nová Ultegra XTE s mohutným surfovým výkonom a kapacitou, ktorá je určená na ďaleké nahadzovanie a pritom je vhodná pre celú škálu kaprových prútov v dĺžkach 366 až 396 cm. Navijak je vybavený všetkými najnovšími systémami a patentmi Shimano, čo z neho robí najmodernejší a najpredávanejší navijak na trhu.

 

Naviják využíva týchto patentovaných systémov Shimano :

 

Hagane Gear :

Hnacie koleso prevodu Hagane je vyrobené špičkovou technológiou presného kovania za studena bez potreby ďalšieho mechanického opracovania. Technológia prináša dlhodobú hladkosť chodu, pevnosť, nízku hmotnosť celého prevodu a vysokú účinnosť prenosu sily. V porovnaní s tradičnými prevodmi zhotovenými tlakovým liatím a následne opracovanými mechanicky, sú prevody Hagane odolnejšie, trvanlivejšie a lepšie zvládajú prenos výkonu pri veľkom zaťažení.

 

AR-C Spool :

Nová konštrukcia cievky s okrajom cievky v tvare V umožňuje odmotávanie vlasca z navijaku v menších slučkách, čo sa prejavuje v oveľa dlhších a presnejších nahodeniach. Cievka AR-C minimalizuje nebezpečenstvo zamotania vlasca.

 

CI4+ :

Vývoj pôvodného materiálu CI4 s cieľom získať materiál o 50% tuhší, umožňuje produkciu navijakov s jemnými mechanickými vnútornými súčiastkami. Navijaky potom fungujú ako švajčiarske hodinky.

 

Super Slow Oscillation :

Cievka sa pohybuje veľmi pomaly smerom nahor a nadol a umožňuje tak paralelné kladenie vlasca. Super pomalá oscilácia má sto otočiek rotora na jednu osciláciu.


Paralel Body :

Paralel Body je konštrukčné riešenie pätky navijaku, ktorá po nasadení a upevnenie do sedla navijaku zaistí, že os rotácie cievky a rotora bude rovnobežná s pozdĺžnou osou prútu. Toto riešenie znižuje trenie vlasca na spodnom očku a zlepšuje priechodnosť, čo vedie k dosiahnutiu väčšej vzdialenosti pri odhadzovaní.

 

Instant Drag :

Systém okamžitého zabrzdenia vám umožní nastaviť spojku cievky z voľného chodu do "bojového" režimu behom niekoľkých málo otáčok. Pre bezpečost okolitých osôb a citlivý prístup k rybe skontrolujte, či sa pnutie monofilného vlasca či splietané šnúry nepribližuje maximálnemu povolenému napätia použitého materiálu. Pri prekročení kritickej hodnoty pnutia materiálu vlasca by mohlo dôjsť k jeho pretrhnutiu.

 

Silent Drive :

Nové konštrukčné riešenie zostavy jedenástich vnútorných komponentov v navijaku prispieva k hladkému a tichému chodu pri navíjaní vlasca.

 

Rigid Cast :

Technológia odlievania zabezpečuje pevnosť a ľahkosť hlavného hriadeľa tak, aby odolal nárazom extrémnej sily pri nahadzovaní.

 

Infinity Drive :

Infinity Drive je nová konštrukcia prevodov, ktorá znižuje klzný odpor prevodovky. To sa prejavuje hladším navíjaním nielen na voľno ale aj v záťaži. Infinity Drive je bezkontaktná konštrukcia, kedy sa pastorok vôbec nedotýka hlavného hriadeľa. Zníženie klzného odporu je realizované aplikáciou špeciálneho nízko trecieho puzdra, ktoré drží a vedie hlavný hriadeľ, ktorý je navyše vybavený špeciálnou povrchovou úpravou. Vďaka tomu je krútiaci moment na kľučke o 30% menší ako pri tradičnom uložení prevodov X-SHIP.

Video

Hodnotenie

Produkt doteraz nebol hodnotený. Buďte prvý!

Pre možnosť hodnotenia musíte byť zaregistrovaný.

      Registrácia