Navijak Shimano Ultegra 14000 XTE
Úplne nová Ultegra XTE s mohutným surfovým výkonom a kapacitou, ktorá je určená na ďaleké nahadzovanie a pritom je vhodná pre celú škálu kaprových prútov v dĺžkach 366 až 396 cm. Navijak je vybavený všetkými najnovšími systémami a patentmi Shimano, čo z neh... Celý popis Celý popis
Výrobca: Shimano® Potrebujete poradiť? +420604994440
Pôvodná cena: 225,000 €
Podobné produkty
Špecifikácia
Počet guličkových ložisiek | 4 |
Počet valčekových ložisiek | 1 |
Typ ložisiek | 2x shielded AR-B + 2x SSS |
Typ ložiska v rolničke | klzné ložisko |
Prevod | 4,3 : 1 |
Systém pokládky vlasca | dvojrýchlostná oscilácia |
Hmotnost´ | 600 g |
Návin na jedno otočenie kľučky | 103 cm |
Brzda | predná |
Typ brzdy | instant drag |
Cievka | cold forget aluminium |
Náhradná cievka | cold forget aluminium |
Kapacita cievky | 0,35 mm / 550 m |
Vnútorná výška cievky | 37 mm |
Priemer cievky | 76 mm |
Typ kľučky | jednoduchá kovová skrutkovacia |
Telo navijáku | CI4+ |
Maximálne nastavenie brzdy | 20 kg |
Dĺžka navijáku transportná | 165 mm |
Výška navijáku transportná | 165 mm |
Šírka navijáku transportná | 110 mm |
Dĺžka patky navijaka | 66 mm |
Šírka pätky navijáku | 14 mm |
Popis produktu
Naviják využíva týchto patentovaných systémov Shimano :
Hagane Gear :
Hnacie koleso prevodu Hagane je vyrobené špičkovou technológiou presného kovania za studena bez potreby ďalšieho mechanického opracovania. Technológia prináša dlhodobú hladkosť chodu, pevnosť, nízku hmotnosť celého prevodu a vysokú účinnosť prenosu sily. V porovnaní s tradičnými prevodmi zhotovenými tlakovým liatím a následne opracovanými mechanicky, sú prevody Hagane odolnejšie, trvanlivejšie a lepšie zvládajú prenos výkonu pri veľkom zaťažení.
AR-C Spool :
Nová konštrukcia cievky s okrajom cievky v tvare V umožňuje odmotávanie vlasca z navijaku v menších slučkách, čo sa prejavuje v oveľa dlhších a presnejších nahodeniach. Cievka AR-C minimalizuje nebezpečenstvo zamotania vlasca.
CI4+ :
Vývoj pôvodného materiálu CI4 s cieľom získať materiál o 50% tuhší, umožňuje produkciu navijakov s jemnými mechanickými vnútornými súčiastkami. Navijaky potom fungujú ako švajčiarske hodinky.
Super Slow Oscillation :
Cievka sa pohybuje veľmi pomaly smerom nahor a nadol a umožňuje tak paralelné kladenie vlasca. Super pomalá oscilácia má sto otočiek rotora na jednu osciláciu.
Paralel Body :
Paralel Body je konštrukčné riešenie pätky navijaku, ktorá po nasadení a upevnenie do sedla navijaku zaistí, že os rotácie cievky a rotora bude rovnobežná s pozdĺžnou osou prútu. Toto riešenie znižuje trenie vlasca na spodnom očku a zlepšuje priechodnosť, čo vedie k dosiahnutiu väčšej vzdialenosti pri odhadzovaní.
Instant Drag :
Systém okamžitého zabrzdenia vám umožní nastaviť spojku cievky z voľného chodu do "bojového" režimu behom niekoľkých málo otáčok. Pre bezpečost okolitých osôb a citlivý prístup k rybe skontrolujte, či sa pnutie monofilného vlasca či splietané šnúry nepribližuje maximálnemu povolenému napätia použitého materiálu. Pri prekročení kritickej hodnoty pnutia materiálu vlasca by mohlo dôjsť k jeho pretrhnutiu.
Silent Drive :
Nové konštrukčné riešenie zostavy jedenástich vnútorných komponentov v navijaku prispieva k hladkému a tichému chodu pri navíjaní vlasca.
Rigid Cast :
Technológia odlievania zabezpečuje pevnosť a ľahkosť hlavného hriadeľa tak, aby odolal nárazom extrémnej sily pri nahadzovaní.
Infinity Drive :
Infinity Drive je nová konštrukcia prevodov, ktorá znižuje klzný odpor prevodovky. To sa prejavuje hladším navíjaním nielen na voľno ale aj v záťaži. Infinity Drive je bezkontaktná konštrukcia, kedy sa pastorok vôbec nedotýka hlavného hriadeľa. Zníženie klzného odporu je realizované aplikáciou špeciálneho nízko trecieho puzdra, ktoré drží a vedie hlavný hriadeľ, ktorý je navyše vybavený špeciálnou povrchovou úpravou. Vďaka tomu je krútiaci moment na kľučke o 30% menší ako pri tradičnom uložení prevodov X-SHIP.