Naviják Shimano Vanford 2500
Úplne nový navijak opäť nabitý revolučnými patenty Shimano, ktorý je stelesnením japonskej dokonalosti a precíznosti. Vyznačuje sa neuveriteľne hladkým chodom, ľahkosťou, spoľahlivosťou a pritom je veľmi odolný a dokáže zvládať maximálne zaťaženie. Úplne un... Celý popis Celý popis
Výrobca: Shimano® Potrebujete poradiť? +420604994440
Pôvodná cena: 262,000 €
Podobné produkty
Špecifikácia
Počet guličkových ložisiek | 7 |
Počet valčekových ložisiek | 1 |
Typ ložisiek | shielded A-RB |
Typ ložiska v rolničke | shielded A-RB |
Prevod | 5,3 : 1 |
Systém pokládky vlasca | Aerowrap II |
Hmotnost´ | 180 g |
Návin na jedno otočenie kľučky | 78 cm |
Brzda | predná |
Typ brzdy | multi disková |
Cievka | aluminium CF |
Náhradná cievka | nie |
Kapacita cievky | 0,25 mm / 160 m |
Vnútorná výška cievky | 18,5 mm |
Priemer cievky | 47 mm |
Typ kľučky | jednoduchá kovová skrutkovacia |
Telo navijáku | CI4+ |
Maximálne nastavenie brzdy | 9,0 kg |
Dĺžka navijáku transportná | 115 mm |
Výška navijáku transportná | 115 mm |
Šírka navijáku transportná | 70 mm |
Dĺžka patky navijaka | 62 mm |
Šírka pätky navijáku | 14,5 mm |
Popis produktu
Úplne nový navijak opäť nabitý revolučnými patenty Shimano, ktorý je stelesnením japonskej dokonalosti a precíznosti. Vyznačuje sa neuveriteľne hladkým chodom, ľahkosťou, spoľahlivosťou a pritom je veľmi odolný a dokáže zvládať maximálne zaťaženie. Úplne unikátny je nový rotor MGL, ktorý opäť vylepšuje už tak dokonalý chod a prácu navijaka. Navijak je možné využiť najmä na rybolovné techniky plávaná, prívlač a feeder.
Naviják využíva týchto patentovaných systémov Shimano :
Hagane :
Čím viac toho bude od navijaku vyžadovať, tým viac spoznáte húževnatosť Vašich úlovkov. Hagane je dokladom výrobných s konštrukčných schopností Shimano, ktoré túto značku odlišujú od konkurencie. Technológia Hagane umožňuje navijakom zvládať dlhodobé zaťaženie vďaka tuhosti konštrukcie, presné mechanike a aplikácii nových poznatkov. Trvalá odolnosť, hladkosť chodu a pevnosť prevodu (prevody Hagane), účinný prenos výkonu (uloženie X - Ship) a neuveriteľne tuhé telo (telo Hagane), to sú prednosti, ktoré tento program prináša.
Hagane Gear - vysoko odolné hnacie koleso z hliníka kované za studena :
Hnacie koleso Hagane je vyrobené technológiou Shimano kovania za studena, bez potreby dodatočného obrábania. Táto technológia zaručuje dlhodobý hladký chod, pevnosť, ľahkosť a výkon každého navijaku. V porovnaní s Hagane je tradičná technológia tlakového liatia a následné obrábanie prevodov menej odolná, čo sa prejaví najmä pri veľkom zaťažení.
Hagane Body - extrémne tuhá konštrukcia pre väčšiu účinnosť :
Telo Hagane je vyrobené z vysoko pevnostného hliníka alebo horčíkovej zliatiny. Tým je zaistená nielen tuhosť a odolnosť proti nárazu, ale tiež konštrukčná stabilita vylučujúca tvarové deformácie tela navijaku. Výsledkom je pevná konštrukcia škrupiny poskytujúca dokonalú oporu pohyblivým komponentom prevodovky. Vďaka tomu tiež navijak ponúka vyššiu účinnosť prenosu výkonu.
X - Ship :
Pastorok prevodu je na oboch koncoch uložený v S-ARB ložiskách. Vďaka tomu ponúka úplne plynulý chod a vysokú odolnosť proti korózii a opotrebovaniu. Hnacie koleso veľkého priemeru prenáša výkon do pastorku. Výsledkom je hladký a precízny chod s veľmi vysokým výkonom.
X - Protect :
X-Protect: Kontaktný trojitý lem válčekovej voľnobežky predstavuje kritické miesto v ochrane proti prieniku vody. V tomto konštrukčnom riešení prvý hrana lemu rotačnej voľnobežky zabraňuje prieniku vody do priestoru medzi rotorom a telom. Špeciálne mazivo medzi druhým a tretím lemom nie je len obyčajnou poistkou pri tesnení v okamihu, kedy je golier rotora v hornej polohe válčekovej voľnobežky, ale tiež minimalizuje trecí odpor pri pohybe rotora. Okrem zabezpečenia hodvábne hladkého pohybu, ktorý patrí k charakteristickému správaniu navijaku (napríklad Stella SW), X-Protect zaistí ochranu navijaka pred extrémnymi nárazmi vĺn a striekajúcej morskej vode.
MGL Rotor :
Nové konštrukčné vyhotovenie rotora (Magnumlite Rotor) prináša bezprecedentný ľahký chod. Tvar rotora, ktorý bol predtým symetrický, je teraz asymetrický. Mechanizmus ramená preklápača, ktorý bol predtým umiestnený na rovnakej strane ako rolnička, je teraz premiestnený na protiľahlú stranu rotora. Táto zmena výrazne zlepšuje vyváženie rotora a v kombinácii s ľahkou rolničkou, titánovým ramenom preklápača a optimálne zvolenou hrúbkou steny rotora dochádza k 14% úspore momentu zotrvačnosti. Tým sa dosahuje zvýšenie citlivosti navijaku do predtým nemysliteľných hodnôt.
One Piece Bail :
Jednodielny preklápač neposkytuje žiadnu príležitosť na to, aby sa vlasec pri nahadzovaní zachytával. Výrobok z nerezovej ocele výrazne redukuje trenie a umožňuje tak rýchlejši návin vlasca cez rolničku navijaka.
Silent Drive :
Nové konštrukčné riešenie zostavy jedenástich vnútorných komponentov v navijaku prispieva k hladkému a tichému chodu pri navíjaní.
Micromodule II :
Špičková povrchová úprava na miniatúrnych zuboch prevodovky prispieva k plynulejšiemu chodu navijaku.
AR-C Spool :
Nová konštrukcia cievky s okrajom cievky v tvare V umožňuje odmotávanie vlasca z navijaku v menších slučkách, čo sa prejavuje v oveľa dlhších a presnejších nahodeniach. Cievka AR-C minimalizuje nebezpečenstvo zamotania vlasca.
G Free Body :
Zavedením technológie G Free Body sa posunulo ťažisko navijaka bližšie k prútu vďaka presunu oscilačného mechanizmu hriadeľa závitovky o 19 mm zo spodnej časti tela navijaku do hornej časti, vysoko nad osu hriadeľa kľučky. Posun ťažiska navijaka bližšie k ruke a prútu znižuje únavu pri love a zlepšuje komfort pri odhadzovaniu.
Aero Wrap II :
Znížením vnútorného trenia sa podarilo posunúť systémy navíjanie vlasca takmer k dokonalosti a zvýšenej efektivite. Tesné paralelné náviny v kombinácii s dvoma rýchlosťami oscilácie umožňujú hladšie a dlhšie hody.
CI4 + :
CI4 + je vylepšenou verziou pôvodného materiálu CI4. Tento vysoko technologicky náročný materiál je 2,5 krát tuhší ako CI4. Je využitý v konštrukcii mnohých špičkových navijakov Shimano, pretože je ľahší. Užitím CI4 + vo výrobe tela a rotora sa výrazne zlepšuje účinnosť navijaku a rastie tuhosť konštrukcie.