Naviják Shimano Aero Technium MgS 14000 XTD
Aero Technium MGS je vlajkovou loďou v kategórii Big Pit navijakov. Tento jedinečný navijak na trhu zaujme využitím len tých najlepších konštrukčných prvkov. Ich zoznam je vskutku bohatý, pretože zahŕňa všetky najlepšie technológie Shimano, ktoré sa dajú u ... Celý popis Celý popis
Výrobca: Shimano® Potrebujete poradiť? +420604994440
Pôvodná cena: 742,000 €
Špecifikácia
Počet guličkových ložisiek | 8 |
Počet valčekových ložisiek | 1 |
Typ ložisiek | S A-RB |
Typ ložiska v rolničke | S A-RB |
Prevod | 4,3 : 1 |
Systém pokládky vlasca | aero wrap II |
Hmotnost´ | 495 g |
Návin na jedno otočenie kľučky | 103 cm |
Brzda | predná |
Typ brzdy | instant drag |
Cievka | alumíniová CF |
Náhradná cievka | alumíniová CF |
Kapacita cievky | 0,40 mm / 400 |
Vnútorná výška cievky | 37 mm |
Priemer cievky | 76 mm |
Typ kľučky | kovová skrutkovacia |
Telo navijáku | magnesium |
Maximálne nastavenie brzdy | 20 kg |
Dĺžka navijáku transportná | 155 mm |
Výška navijáku transportná | 155 mm |
Šírka navijáku transportná | 110 mm |
Dĺžka patky navijaka | 66 mm |
Šírka pätky navijáku | 15 mm |
Popis produktu
Aero Technium MGS je vlajkovou loďou v kategórii Big Pit navijakov. Tento jedinečný navijak na trhu zaujme využitím len tých najlepších konštrukčných prvkov. Ich zoznam je vskutku bohatý, pretože zahŕňa všetky najlepšie technológie Shimano, ktoré sa dajú u Big Pit navijakov použiť. Navijak váži iba 495 gramov vďaka použitiu mimoriadne ľahkého kompozitného materiálu CI4 + na rotore, horčíkových zliatin na tele navijaku a ľahkého hliníka na ostatných súčiastkach. Malá hmotnosť však v žiadnom prípade neznamená zníženie pevnosti či odolnosti navijaka. Telo Hagane ponúka špičkovú ochranu a pevnosť, za studena kovaná prevodovka Hagane ponúka jedinečný výkon a dlhú životnosť. Technológia X-Protect chráni navijak pred prienikom vody a prachu do tela navijaku. Veľmi silný jednodielny preklápač je vyrobený z titánových zliatin. Veľmi pomalý oscilačný systém Super Slow 10 zaisťuje dokonale presnú paralelnú pokládku vlasca, ktorej výsledkom je odhadzovanie na veľké vzdialenosti s mimoriadnou presnosťou.
Naviják využíva týchto patentovaných systémov Shimano :
Hagane Gear :
Hnacie koleso prevodu Hagane je vyrobené špičkovou technológiou presného kovania za studena bez potreby ďalšieho mechanického opracovania. Technológia prináša dlhodobú hladkosť chodu, pevnosť, nízku hmotnosť celého prevodu a vysokú účinnosť prenosu sily. V porovnaní s tradičnými prevodmi zhotovenými tlakovým liatím a následne opracovanými mechanicky, sú prevody Hagane odolnejšie, trvanlivejšie a lepšie zvládajú prenos výkonu pri veľkom zaťažení.
X - Ship :
Pastorok prevodu je na oboch koncoch uložený v S-ARB ložiskách. Vďaka tomu ponúka úplne plynulý chod a vysokú odolnosť proti korózii a opotrebovaniu. Hnacie koleso veľkého priemeru prenáša výkon do pastorku. Výsledkom je hladký a precízny chod s veľmi vysokým výkonom.
AR-C Spool :
Nová konštrukcia cievky s okrajom cievky v tvare V umožňuje odmotávanie vlasca z navijaku v menších slučkách, čo sa prejavuje v oveľa dlhších a presnejších nahodeniach. Cievka AR-C minimalizuje nebezpečenstvo zamotania vlasca.
CI4+ :
Vývoj pôvodného materiálu CI4 s cieľom získať materiál o 50% tuhší, umožňuje produkciu navijakov s jemnými mechanickými vnútornými súčiastkami. Navijaky potom fungujú ako švajčiarske hodinky.
Super Slow Oscillation :
Cievka sa pohybuje veľmi pomaly smerom nahor a nadol a umožňuje tak paralelné kladenie vlasca. Super pomalá oscilácia má sto otočiek rotora na jednu osciláciu.
Paralel Body :
Paralel Body je konštrukčné riešenie pätky navijaku, ktorá po nasadení a upevnenie do sedla navijaku zaistí, že os rotácie cievky a rotora bude rovnobežná s pozdĺžnou osou prútu. Toto riešenie znižuje trenie vlasca na spodnom očku a zlepšuje priechodnosť, čo vedie k dosiahnutiu väčšej vzdialenosti pri odhadzovaní.
High Speed Drag :
High Speed Drag je funkcia najrýchlejšej brzdy, ktorú doteraz Shimano uplatnilo v konštrukcii navijakov. Iba malé pootočenie na gombíku brzdy prenesie nastavenia z režimu navijaku s voľnou cievkou do bojového režimu.